Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Farriols Hernando N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Europe PubMed Central
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0a55c37c52559d50580f741ba88dd024
http://europepmc.org/abstract/med/24504991
http://europepmc.org/abstract/med/24504991
Autor:
Carol Palma, Canẽte-Crespillo, J., Farriols-Hernando, N., Cebria-̀andreu, J., Michael, M., Alonso-Fernańdez, I., Fernańdez-Vargas, M., Segarra-Gutieŕrez, G.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The European Journal of Psychiatry v.25 n.2 2011
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
The European Journal of Psychiatry, Volume: 25, Issue: 2, Pages: 68-80, Published: JUN 2011
The European Journal of Psychiatry v.25 n.2 2011
SciELO España. Revistas Científicas Españolas de Ciencias de la Salud
instname
The European Journal of Psychiatry, Volume: 25, Issue: 2, Pages: 68-80, Published: JUN 2011
Background and Objectives: The aim of this study is to investigate the relative effectiveness of routine care (RC) in addition to a specific early intervention program (PIPE) compared to routine care alone. Methods: A total of 34 participants in the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2af025d831bb602e9cabda631a631d44
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-80052589797&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-80052589797&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.