Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Farrington, Camille A."'
This study explores how student perceptions of classroom conditions relate to student learning, academic mindsets and outcomes.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d5b44a8d38129b9b2bad722f41442955
Autor:
Farrington, Camille A.1 (AUTHOR) camillef@uchicago.edu
Publikováno v:
Applied Developmental Science. Apr-Jun2020, Vol. 24 Issue 2, p159-169. 11p.
This multi-year study explores how developmental experiences have supported student learning before, during, and after the start of the pandemic.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d77964c02681cb57c1f6abdb6049709d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farrington, Camille A.
Publikováno v:
Journal of Character Education; 2017, Vol. 13 Issue 1, p53-65, 13p, 2 Diagrams, 1 Chart