Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Farrell Hm"'
This paper identifies readability as a significant obstacle to the international harmonisation of financial accounting standards. In the study, the Flesch Reading Ease and the Flesch-Kincaid Grade Level tests are used to analyse the International Fin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::75b60dbfc271ebd4aaff0c02d5add7ff
https://hdl.handle.net/10453/15805
https://hdl.handle.net/10453/15805
Autor:
Farrell, BJ, Farrell, HM
Cooperative learning has been introduced into International Accounting, a second year subject at a major Australian university. The purpose was to provide students with a satisfying experience of learning within a social context and to develop their
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::8a22027f6a24ad418f9ee4b7f5bc8203
https://hdl.handle.net/10453/12581
https://hdl.handle.net/10453/12581
Publikováno v:
Inorganic chemistry. 40(14)
The first axial phosphine diadduct of diruthenium(II,III) tetraacetate has been synthesized and structurally characterized. [Ru2(μ-O2CCH3)4(PCy3)2](PF6), where Cy = cyclohexyl, has a longer than usual Ru−Ru bond (2.427(1) A) and a smaller than usu
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.