Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Farrell, Veronica"'
Autor:
Farrell, Veronica
Proponents of alternative assessment in education built on the formative principle envision its possibilities for enhancing learning experiences and producing regenerative outcomes. The implication is that forms regarded as traditional are antithetic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4338a690dc658ab49b1ccaf517e4b573
Autor:
Farrell, Veronica M.1, Hill, Vanessa L.2, Hawkins, Jason B.3, Newman, Lisa M.4, Learned Jr, Richard E.5
Publikováno v:
American Journal of Health-System Pharmacy. 9/15/2003, Vol. 60 Issue 18, p1830. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pick Me Up; 12/1/2016, Issue 48, p23-23, 1p, 5 Color Photographs, 1 Chart