Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Farrell, Natalija M."'
Autor:
Taylor, Jessica L., Laks, Jordana, Christine, Paul J., Kehoe, Jessica, Evans, James, Kim, Theresa W., Farrell, Natalija M., White, Cedric S., Weinstein, Zoe M., Walley, Alexander Y.
Publikováno v:
In Drug and Alcohol Dependence 1 July 2022 236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laks, Jordana, Kehoe, Jessica, Farrell, Natalija M., Komaromy, Miriam, Kolodziej, Jonathan, Walley, Alexander Y., Taylor, Jessica L.
Publikováno v:
Addiction Science & Clinical Practice
Addiction Science & Clinical Practice, Vol 16, Iss 1, Pp 1-5 (2021)
Addiction Science & Clinical Practice, Vol 16, Iss 1, Pp 1-5 (2021)
Background In the United States, methadone for opioid use disorder (OUD) is limited to highly regulated opioid treatment programs (OTPs), rendering it inaccessible to many patients. The “72-hour rule” allows non-OTP providers to administer methad
Presence of "One Pill Can Kill" Medications in Medication Organizers: Implications for Child Safety.
Autor:
Farrell, Natalija M., Hamilton, Sebastian, Gendron, Bryan J., Corio, Jessica L., Lookabill, Sara K.
Publikováno v:
Journal of Pharmacy Practice; Dec2022, Vol. 35 Issue 6, p898-902, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FARRELL, NATALIJA M.1, WING, HEIDI A.2, BURKE, PETER A.3,4, HUIRAS, PAUL5 paul.huiras@bmc.org
Publikováno v:
American Journal of Health-System Pharmacy. p1059-1064. 6p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.