Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Farrar, Chelsea"'
Autor:
Farrar, Chelsea Jane
Through a qualitative case study this research examines the needs of three generalist high school teachers in relation to arts integration, writing, critical thinking, and the art museum website. The study also examines the perspectives of art museum
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/312511
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Visual Inquiry: Learning & Teaching Art; 12/1/2016, Vol. 5 Issue 3, p379-392, 14p
Autor:
Farrar, Chelsea, Pegno, Marianna
Publikováno v:
Museum; Jul/Aug2017, Vol. 96 Issue 4, p9-11, 3p