Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Farr, Alexander R"'
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2014 Sep 01. 111(35), 12841-12846.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43043419
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcoe, Jeffrey P, Lim, James R, Schaubert, Keri L, Fodil-Cornu, Nassima, Matka, Marsel, McCubbrey, Alexandra L, Farr, Alexander R, Vidal, Silvia M, Laouar, Yasmina
Publikováno v:
Nature Immunology; Sep2012, Vol. 13 Issue 9, p843-850, 8p, 7 Graphs
Autor:
Modliba, Robert M.1 robert.modliba@edu.uni-seeburg.at, Fischer, Stefan2, Treffers, Theresa2 theresa.treffers@tum.de, Welpe, Isabel2 welpe@tum.de
Publikováno v:
Proceedings of ISPIM Conferences. 2023, p1-20. 20p.
Autor:
Melton, Horace L.1 hlmelto@ilstu.edu
Publikováno v:
AMA Summer Academic Conference Proceedings. 2023, Vol. 34, p995-1006. 12p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liu, Haixin1 (AUTHOR), Rubenstein, Alex L.2 (AUTHOR), Li, Guiquan3 (AUTHOR) liguiquan@pku.edu.cn, Liu, Zhaoyan4 (AUTHOR), Zhan, Xiaojun5 (AUTHOR), Xiong, Jie6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Mar2022, Vol. 39 Issue 2, p202-221. 20p. 1 Diagram, 4 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Marcoe, Jeffrey P, Lim, James R, Schaubert, Keri L, Fodil-Cornu, Nassima, Matka, Marsel, McCubbrey, Alexandra L, Farr, Alexander R, Vidal, Silvia M, Laouar, Yasmina
Publikováno v:
Nature Immunology; Aug2013, Vol. 14 Issue 8, p876-876, 1p
Autor:
Kang, Minhyung1 (AUTHOR) minhkang@konkuk.ac.kr, Lee, Mi-Jung2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Technology Analysis & Strategic Management. Feb2017, Vol. 29 Issue 2, p219-232. 14p.
Autor:
William D. Nelson
This book focuses on advances in business and management. Chapter 1 aims to establish the theoretical foundations of meaningful learning and creativity to promote the teaching of artificial intelligence, based on a constructivist pedagogical model, a