Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Farmers field schools"'
Publikováno v:
International Journal of Agricultural Management and Development, Vol 9, Iss 1, Pp 11-24 (2019)
This research investigated the effectiveness of IPM/FFS project from economic, technical, social-communicative, environmental and psychological aspects in a descriptive-correlational design based on the survey method. The research population consiste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/578d451fb51548fcb3aed6b12d3d096d
Publikováno v:
International Journal of Development and Sustainability, Vol 1, Iss 2, Pp 338-349 (2012)
In Sudan pests and diseases are the major problem of vegetables production. Tomato crop is considered as the most important vegetable crop in the country according to its economic and nutrition value. There are many pest and diseases retarding tomato
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00cb6ede843c465eb1778ab7548c04d9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Farmer Field Schools (FFS) provide farmers with an opportunity to experiment new technologies which help them to make informed decisions that eventually lead to increased production and income. This study assessed the role of FFS in adoption of innov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1b46c5a3b94e6cf04c56c21495158fe2
Autor:
Ahmadvand, Azadeh, Abbasi, Enayat, Farhadian, Homayon, Moumeniheladli, Hadi, Norouzi, Alireza
This research investigated the effectiveness of IPM/FFS project from economic, technical, social-communicative, environmental and psychological aspects in a descriptive-correlational design based on the survey method. The research population consiste
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7668576e980dd8b01e8708fe23ab9454
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.