Zobrazeno 1 - 10
of 62
pro vyhledávání: '"Farinelli, Lisa A."'
Autor:
Pince, Claire L., Whiting, Kimberly E., Wang, Tammy, Lékó, András H., Farinelli, Lisa A., Cooper, Diane, Farokhnia, Mehdi, Vendruscolo, Leandro F., Leggio, Lorenzo
Publikováno v:
In Neuroscience and Biobehavioral Reviews November 2023 154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pince, Claire, Whiting, Kimberly, Wang, Tammy, Leko, Andras, Farinelli, Lisa, Cooper, Diane, Leggio, Lorenzo
The objective of this scoping review is to understand the extent and type of evidence in relation to the role of the mineralocorticoid receptor (MR) / aldosterone system in addiction.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::46c3e3ea2403aea885532289a2e10609
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Campopiano von Klimo, Melinda, Nolan, Laura, Corbin, Michelle, Farinelli, Lisa, Pytell, Jarratt D., Simon, Caty, Weiss, Stephanie T., Compton, Wilson M.
Publikováno v:
JAMA Network Open; 7/17/2024, Vol. 7 Issue 7, pe2420837-e2420837, 1p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.