Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Farias, Gonzalo"'
Designing and developing web-enabled remote laboratories for pedagogical purposes is not an easy task. Often, developers (generally, educators who know the subjects they teach but lack of the technical and programming skills required to build Interne
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.06206
Autor:
Schröder, Karla1 (AUTHOR) karla.schroder@pucv.cl, Farias, Gonzalo1 (AUTHOR) gonzalo.farias@pucv.cl, Dormido-Canto, Sebastián2 (AUTHOR) efabregas@dia.uned.es, Fabregas, Ernesto2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Energies (19961073). Jun2024, Vol. 17 Issue 11, p2709. 13p.
Publikováno v:
In Engineering Applications of Artificial Intelligence July 2024 133 Part A
Autor:
Correa, Ricardo1 (AUTHOR) ricardo.correa.t@mail.pucv.cl, Farias, Gonzalo1 (AUTHOR) gonzalo.farias@pucv.cl, Fabregas, Ernesto2 (AUTHOR) efabregas@dia.uned.es, Dormido-Canto, Sebastián2 (AUTHOR) sebas@dia.uned.es, Pastor, Ignacio3 (AUTHOR) ignacio.pastor@ciemat.es, Vega, Jesus3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Sensors (14248220). May2024, Vol. 24 Issue 9, p2764. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Context: The importance of defining learning outcomes and the planning stage for a systematic literature review. Objective: A protocol for carrying out a systematic literature review about the evidence for the tool support for the learning outcomes a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1911.09489
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dormido-Canto, Sebastián, Rohland, Joaquín, López, Matías, Garcia, Gonzalo, Fabregas, Ernesto, Farias, Gonzalo
Publikováno v:
Algorithms; Oct2024, Vol. 17 Issue 10, p445, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.