Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Faria, Sílvia"'
Autor:
De Luca, Maurizio, Shikora, Scott, Eisenberg, Dan, Angrisani, Luigi, Parmar, Chetan, Alqahtani, Aayed, Aminian, Ali, Aarts, Edo, Brown, Wendy A., Cohen, Ricardo V., Di Lorenzo, Nicola, Faria, Silvia L., Goodpaster, Kasey P.S., Haddad, Ashraf, Herrera, Miguel F., Rosenthal, Raul, Himpens, Jacques, Iossa, Angelo, Kermansaravi, Mohammad, Kow, Lilian, Kurian, Marina, Chiappetta, Sonja, LaMasters, Teresa, Mahawar, Kamal, Merola, Giovanni, Nimeri, Abdelrahman, O’Kane, Mary, Papasavas, Pavlos K., Piatto, Giacomo, Ponce, Jaime, Prager, Gerhard, Pratt, Janey S.A., Rogers, Ann M., Salminen, Paulina, Steele, Kimberley E., Suter, Michel, Tolone, Salvatore, Vitiello, Antonio, Zappa, Marco, Kothari, Shanu N.
Publikováno v:
In Surgery for Obesity and Related Diseases November 2024 20(11):991-1025
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNESPUniversidade Estadual PaulistaUNESP.
Submitted by SÍLVIA HELENA GUTTIER FARIA null (silviaguttier@hotmail.com) on 2017-12-17T23:50:35Z No. of bitstreams: 1 DISSERTAÇÃO_FINAL_SÍLVIA.pdf: 991663 bytes, checksum: 3ee83a18190a533881815a818cb4826b (MD5)
Approved for entry into archi
Approved for entry into archi
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/152333
Orientadora: Maria Eunice Quilici Gonzalez
Banca: Marcos Antonio Alves
Banca: Max Rogério Vicentini
Nesta Dissertação, investiga-se o conceito de identidade social, a partir da perspectiva do paradigma da complexidade. Com amparo na
Banca: Marcos Antonio Alves
Banca: Max Rogério Vicentini
Nesta Dissertação, investiga-se o conceito de identidade social, a partir da perspectiva do paradigma da complexidade. Com amparo na
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11449/152333
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2022, Vol. 50, Issue 13, pp. 184-199.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-01-2022-0005
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eisenberg, Dan, Shikora, Scott A., Aarts, Edo, Aminian, Ali, Angrisani, Luigi, Cohen, Ricardo V., De Luca, Maurizio, Faria, Silvia L., Goodpaster, Kasey P.S., Haddad, Ashraf, Himpens, Jacques M., Kow, Lilian, Kurian, Marina, Loi, Ken, Mahawar, Kamal, Nimeri, Abdelrahman, O’Kane, Mary, Papasavas, Pavlos K., Ponce, Jaime, Pratt, Janey S.A., Rogers, Ann M., Steele, Kimberley E., Suter, Michel, Kothari, Shanu N.
Publikováno v:
In Surgery for Obesity and Related Diseases December 2022 18(12):1345-1356
Publikováno v:
Management şi Marketing, Vol 17, Iss 1, Pp 1-14 (2022)
Based on a retail fashion brand, this article investigates how brand experience affects brand equity when it is mediated by brand love. Actual consumers are well-informed, demanding, and prefer brands that can surprise them over time. As such, offeri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5855d36fc8f4147b48d672a8bd69c13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.