Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Farhangmehr, Minoo"'
Publikováno v:
Journal of Research in Marketing and Entrepreneurship, 2022, Vol. 24, Issue 2, pp. 221-241.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRME-04-2021-0052
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2020, Vol. 17, Issue 2, pp. 164-180.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-10-2017-0214
Publikováno v:
Business Ethics, the Environment & Responsibility; Jul2024, Vol. 33 Issue 3, p468-485, 18p
Publikováno v:
In Tourism Management Perspectives January 2020 33
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Farhangmehr, Minoo
This study looks at a programme designed to influence the practice of marketing planning in small/medium sized firms and analyses the impact of marketing planning on the firms when they are provided with such a plan. The study confirms that the incid
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.309355
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2018, Vol. 4, Issue 4, pp. 452-483.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-03-2018-0024
Publikováno v:
Field Guide to Case Study Research in Business-to-Business Marketing and Purchasing
Applying a relationship marketing perspective to B2B trade fairs: The role of socialization episodes
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management January 2015 44:131-141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.