Zobrazeno 1 - 10
of 1 140
pro vyhledávání: '"Farhangmehr, M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orhan, Ezgi1 ezgiorhan@cankaya.edu.tr
Publikováno v:
Idealkent: Journal of Urban Studies. 2024, Vol. 16 Issue 45, p1200-1235. 36p.
Publikováno v:
Marketing in a Changing World, Proceedings of the 31st EMA (European Marketing Academy) Conference
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::775e94f143e7599d3df02c347da378fb
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/interaction-between-business-and-academia-in-marketing-research-the-issue-of-obtaining-access-to-organizational-reality-with-refereed-abstract(9aef527f-247d-415a-b2a0-c52eb64f2b4f).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/interaction-between-business-and-academia-in-marketing-research-the-issue-of-obtaining-access-to-organizational-reality-with-refereed-abstract(9aef527f-247d-415a-b2a0-c52eb64f2b4f).html
Autor:
Muller-Peters, A, Pepermans, R, Kiell, G, Battaglia, N, Beckmann, JS, Burgoyne, C, Farhangmehr, M, Guzman, G, Kirchler, E, Koenen, C, Kokkinaki, F, Lambkin, M, Lassarre, D, Lenoir, FR, Luna-Arocas, R, Marell, A, Meier, K, Moisander, J, Ortona, G, Pinho, C, Quintanilla, I, Routh, D, Scacciati, F, Uusitalo, L, van Everdingen, Yvonne, van Raaij, WF, Wahlund, R
Publikováno v:
Journal of Economic Psychology, 19(6), 663-680. Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::030be2a241d793016b4f6fa8919d1210
https://pure.eur.nl/en/publications/1ed68548-63b4-449a-b57d-50f212b69c23
https://pure.eur.nl/en/publications/1ed68548-63b4-449a-b57d-50f212b69c23
Autor:
Roy, Rajat1 (AUTHOR) rroy@bond.edu.au, Som, Anirban2 (AUTHOR), Naidoo, Vik3 (AUTHOR), Rabbanee, Fazlul K.4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Business Ethics. Aug2024, Vol. 193 Issue 2, p345-361. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.