Zobrazeno 1 - 10
of 309
pro vyhledávání: '"Farhadi J"'
Autor:
Angrigiani, C., Rancati, A.O., Masia, J., Farhadi, J., Khouri, K., Acquaviva, J., Rancati, A.
Publikováno v:
In Journal of Plastic, Reconstructive & Aesthetic Surgery November 2021 74(11):2916-2924
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Plastic, Reconstructive & Aesthetic Surgery October 2015 68(10):1379-1385
Publikováno v:
In Journal of Plastic, Reconstructive & Aesthetic Surgery July 2015 68(7):960-965
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kovacs, T., Rubio, I., Markopoulos, C., Audisio, R.A., Knox, S., Kühn, T., Mansel, R., Matrai, Z., Meani, F., Nava, M., Wyld, L., Benn, K., Cardoso, M.J., Catanuto, G., Costa, A., Curigliano, G., Cserni, G., Downey, S., Farhadi, J., Gentilini, O., Gulluoglu, B., Herrero, J.C., Karakatsanis, A., Knauer, M., Kolacinska, A., Leidenius, M., McNeill, F., Müseler, S.B.L., Poortmanns, P., Reyal, F., Sandelin, K., Morgan, J., Montagna, G., Wandschneider, W.
The Breast Surgery theoretical and practical knowledge curriculum comprehensively describes the knowledge and skills expected of a fully trained surgeon practicing in the European Union and European Economic Area (EEA). It forms part of a range of fa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::d2ebd55a9e52cef2680907339404bf5f
https://eprints.whiterose.ac.uk/157028/2/1-s2.0-S0748798320300469-main.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/157028/2/1-s2.0-S0748798320300469-main.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Zusammenfasssung: Hintergrund: Große Studierendenzahlen und heterogene Dozierende erschweren einheitliche Kursgestaltungen und die objektive Standardisierung von Prüfungen im chirurgischen Fertigkeitstraining. Diese Arbeit zeigt die Vorteile des Ei
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::6da32a79ff8eb2a12146171016a9079a
http://doc.rero.ch/record/315402/files/104_2008_Article_1641.pdf
http://doc.rero.ch/record/315402/files/104_2008_Article_1641.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.