Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Fardanesh, Hashem"'
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity June 2023 48
Autor:
Khalifeh, Ghodratollah1 ghodratkhalife@yahoo.com, Fardanesh, Hashem2, Hatami, Javad2, Talaee, Ebrahim2
Publikováno v:
Education Strategies in Medical Sciences. 2022, Vol. 15 Issue 3, p207-216. 10p.
Autor:
Ghasemi, Maryam1, Fardanesh, Hashem2 hfardanesh@modares.ac.ir, Hatami, Javad2, Ahmady, Soleiman3
Publikováno v:
Future of Medical Education Journal. Dec2018, Vol. 8 Issue 4, p31-38. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, 9(4)
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 9, Iss 4 (2018)
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences 9 (2018) 4
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 9, Iss 4 (2018)
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences 9 (2018) 4
A great deal of attention has been paid to the experiences of learners and stakeholders in assessing the quality of massive open online courses (MOOCs), while participants' experiences in MOOCs and stakeholders are highly important factors in this pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::568cc8cfcb1d9712f78aba11f0672499
https://research.wur.nl/en/publications/evaluating-instructional-design-quality-of-iranian-moocs-based-on
https://research.wur.nl/en/publications/evaluating-instructional-design-quality-of-iranian-moocs-based-on
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fardanesh, Hashem
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jan2002, Vol. 33 Issue 1, p95. 4p.
Autor:
Ahmadi, Fatemeh Zahra, Mehr-Mohammadi, Mahmoud, Talaee, Ebrahim, Fardanesh, Hashem, Paknahad, Mahdieh, Taghizadeh, Susan, Hamedi, Hajar, Nourozi, Sepideh, Montazeri, Ali
Publikováno v:
Payesh (Health Monitor); May/Jun2018, Vol. 17 Issue 3, p1-10, 10p
Publikováno v:
Turkish Online Journal of Distance Education (TOJDE); Jul2012, Vol. 13 Issue 3, p347-361, 15p