Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Fantinelli, S."'
Publikováno v:
Journal of Workplace Learning. 34:418-436
PurposeThis study aims to test the role that organizational sociopsychological variables may play in influencing job stress and work engagement in an organizational identity change scenario.Design/methodology/approachOn a sample of 118 employees of a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cortini, M., Giordano, R., Benevene, P., Cervai, S., Galanti, T., Fantinelli, S., Di Fiore, T.
Moving from a critical reflection on mix-method studies, the paper presents the Italian validation of the Nag Factor Questionnaire developed by Ogba and Johnson (2010); this is the first Italian empirical study on nag factor. Pester power or nag fact
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::d16a72d4a5fcbd089415f4e596326d8f
https://www.tpmap.org/how-power-is-pester-power-a-mix-method-study/
https://www.tpmap.org/how-power-is-pester-power-a-mix-method-study/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.