Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Fang-Ping LEE"'
Autor:
Fang-Ping LEE, 李芳萍
95
The chief purpose of this study was to discuss experience marketing, corporation image and loyalty from Toong-Mao’s customers. This study is mainly focused on the analyses of research population by testing statistical variation and correlat
The chief purpose of this study was to discuss experience marketing, corporation image and loyalty from Toong-Mao’s customers. This study is mainly focused on the analyses of research population by testing statistical variation and correlat
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/07842400167846620931
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.