Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Fang, Yusheng"'
Autor:
Zong, Ruoqi, Wu, Xiaobing, Lim, Sung Yul, Fang, Yusheng, Raza, Bareera, Lu, Yujuan, Tao, Youkun, Shao, Jing
Publikováno v:
In Catalysis Communications February 2024 187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 24 September 2013 1048:83-87
Autor:
Liu, Jinghua, Qi, Zeming, Huang, Qing, Wei, Xiaoli, Ke, Zhigang, Fang, Yusheng, Tian, Yangchao, Yu, Zengliang
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 16 January 2013 1031:1-8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Materials Chemistry A; 1/21/2022, Vol. 10 Issue 3, p1369-1379, 11p
Publikováno v:
Nematology. 4:791-794
Bursaphelenchus aberrans n. sp. is described and figured. The nematode was found in dead wood of Pinus massoniana Lamb. from one locality in Fengkai county, Guangdong Province, China. Both sexes are of moderate length ranging from 459-562 μm in the
Autor:
Fang, Yusheng, 方毓聖
100
High school students in Taiwan rely heavily on EFL textbooks. If gender stereotypes exist in textbooks, the contents could have influence on males and females with respect to gender recognition. The study aims to explore gender roles in curr
High school students in Taiwan rely heavily on EFL textbooks. If gender stereotypes exist in textbooks, the contents could have influence on males and females with respect to gender recognition. The study aims to explore gender roles in curr
Externí odkaz:
http://ndltd.ncl.edu.tw/handle/22482883633797009424