Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Fang, Qidi"'
Enhancing the expressiveness of human teaching is vital for both improving robots' learning from humans and the human-teaching-robot experience. In this work, we characterize and test a little-used teaching signal: \textit{progress}, designed to repr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.06459
Publikováno v:
In Science of the Total Environment 10 March 2024 915
Publikováno v:
Environmental Science & Pollution Research; Jul2024, Vol. 31 Issue 31, p44244-44253, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ma, Yizan, Min, Ling, Wang, Maojun, Wang, Chaozhi, Zhao, Yunlong, Li, Yaoyao, Fang, Qidi, Wu, Yuanlong, Xie, Sai, Ding, Yuanhao, Su, Xiaojun, Hu, Qin, Zhang, Qinghua, Li, Xueyuan, Zhang, Xianlong
Publikováno v:
Plant Cell, 2018 Jul 01. 30(7), 1387-1403.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/90024047
Autor:
Liu, Ying, Yang, Shuxia, Li, Chunyu, Fang, Qidi, Han, Chuang, Cheng, Chuanlong, Cao, Yunxian, Cui, Feng, Li, Xiujun
Publikováno v:
Air Quality, Atmosphere & Health; Jan2024, Vol. 17 Issue 1, p89-102, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.