Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Fandrich, Thomas"'
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2018 Sep 01. 82(5), 20-44.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44879062
Autor:
Schreiner, Thomas F. thomas.schreiner@wiso.uni-hamburg.de, Fandrich, Thomas, Heitmann, Mark, Talke, Katrin
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Nov2017, Vol. 34 Issue 6, p790-820. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fandrich, Thomas
This research has been conducted under the supervision of Prof. Dr. Dr. h.c. Sönke Albers at his Department of Innovation, New Media, and Marketing at the Christian-Albrechts-University at Kiel. Furthermore the doctoral thesis has been funded by a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e79e8653c5c23542f7982ac9a1f303ef
https://macau.uni-kiel.de/servlets/MCRFileNodeServlet/dissertation_derivate_00005213/Dissertation_(kurz)_Fandrich_UB_Kiel_2013.pdf
https://macau.uni-kiel.de/servlets/MCRFileNodeServlet/dissertation_derivate_00005213/Dissertation_(kurz)_Fandrich_UB_Kiel_2013.pdf
Publikováno v:
Schmalenbachs Zeitschrift für betriebswirtschaftliche Forschung : Zfbf; November 2014, Vol. 66 Issue: 7 p601-624, 24p