Zobrazeno 1 - 10
of 102
pro vyhledávání: '"Fandrem, Hildegunn"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thomassen, Wenche Elisabeth, Moi, Anna L., Langvik, Kjersti Merete, Skeie, Geir, Fandrem, Hildegunn
Publikováno v:
Frontiers in Education; 2024, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Bullying Prevention; 20240101, Issue: Preprints p1-10, 10p
Publikováno v:
International Journal of Bullying Prevention; 20240101, Issue: Preprints p1-18, 18p
Publikováno v:
Education Sciences; Sep2023, Vol. 13 Issue 9, p878, 16p
The aim of this study is to explore the extent of the existing research describing theory of, or follow-up actions for students that have been exposed to bullying. Follow-up actions are understood as actions taken to reduce or prevent potential negat
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::74e27c8e02c1c0d09759c2b98e615cb2