Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Fancourt, Amy"'
Autor:
Fancourt, Amy
This aim of this thesis was to investigate musical cognition in children with Specific Language Impairment (SLI) and typical development. The studies carried out utilised a combination of standardised assessments and experimental measures to investig
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.601741
Publikováno v:
Impact (2514-6955). Spring2020, Issue 8, p39-42. 4p.
Autor:
McNabb, Carolyn, Burgess, Laura, Fancourt, Amy, Mulligan, Nancy, FitzGibbon, Lily, Riddell, Patricia, Murayama, Kou
Resting state brain function was compared between students to evaluate whether friends have more similar brain connectivity patterns than those who are not friends.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7a0be81be408a7564bf4b6411cf240e2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article provides an overview of research on social contagion in the context of education. We highlight the importance of students' social interactions in school, considering contagion between peers and contagion from teachers to students, using
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::1791448cbab981e8e26a13dbea73a2c0
https://centaur.reading.ac.uk/79206/8/Burgess_et_al-2018-Mind%2C_Brain%2C_and_Education.pdf
https://centaur.reading.ac.uk/79206/8/Burgess_et_al-2018-Mind%2C_Brain%2C_and_Education.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychomusicology: Music, Mind & Brain. Jun2013, Vol. 23 Issue 2, p73-81. 9p.
Autor:
Dweck, Carol, Hoskins, Sherria, Nye, Joanna, Warren, Frances, Mason-Apps, Emily, Devonshire, V. Ictoria, Chanvin, Mathilde, Müllensiefen, Daniel, Harrison, Peter, Caprini, Francesco, Fancourt, Amy
Publikováno v:
Impact (2514-6955); Spring2018, Issue 2, p41-46, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.