Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"Fan Loyalty"'
Autor:
Reza Mohammadkazemi, Mohammad Falahat
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
This study investigates the role of social media in driving business development for Danish professional football clubs. It particularly examines how social media engagement impacts fan loyalty, fan size, and overall business growth. We employed stru
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae81dff7c17b4483a887a0ac8d9ef3be
Publikováno v:
Communicator Sphere, Vol 4, Iss 1, Pp 39-56 (2024)
Di pasar KPop Indonesia, fan loyalty memainkan peran penting dalam brand ambassador, terutama di industri kecantikan, yang dicontohkan oleh EXO yang mendukung Scarlett Whitening dan Sehun dari EXO untuk Whitelab. Penelitian ini mempelajari dampak fan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a366dfe878d8496cb069e50afbbc27a4
Autor:
Rahman, Mohammad M., Rosenberger, Philip J., III, Yun, Jin Ho, de Oliveira, Mauro José, Köcher, Sören
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2023, Vol. 36, Issue 1, pp. 122-147.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-02-2022-0126
Publikováno v:
Sport i Turystyka, Vol 7, Iss 1 (2024)
Football clubs have increasingly recognized the importance of social media networks as crucial tools for communication and interaction with their fans, both online and offline. The purpose of this study was to develop an all-encompassing conceptual m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eab4b7612851494d8487e7da2ee84fdb
Publikováno v:
Benchmarking: An International Journal, 2022, Vol. 30, Issue 2, pp. 503-531.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BIJ-02-2022-0117
Autor:
Zefanya Girsang
Publikováno v:
Quality in Sport, Vol 7, Iss 3 (2022)
This study aims to determine the practical social media marketing activities to grow the loyalty of football club fans in Indonesia. Furthermore, this study analyzes social media marketing activities and what characteristics in social media marketing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02efb1f691b74519aecc696261f1e419
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2020, Vol. 33, Issue 3, pp. 755-782.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-07-2019-0444
Autor:
Mahmoudian, Abed, Sadeghi Boroujerdi, Saeed, Mohammadi, Sardar, Delshab, Vahid, Pyun, Do Young
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2020, Vol. 36, Issue 2, pp. 244-255.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-10-2019-0464
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.