Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Fan, Shenghua"'
Online Class-Incremental continual Learning (OCIL) addresses the challenge of continuously learning from a single-channel data stream, adapting to new tasks while mitigating catastrophic forgetting. Recently, Mutual Information (MI)-based methods hav
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.18526
Autor:
Fan, Shenghua1 (AUTHOR), Chen, Xi1 (AUTHOR) robertcx@whu.edu.cn, He, Chu2 (AUTHOR) chuhe@whu.edu.cn, Yu, Lei2 (AUTHOR), Mao, Zhongjie1 (AUTHOR), Zheng, Yujin1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Neural Computing & Applications. Dec2023, Vol. 35 Issue 34, p24389-24406. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Multimedia Tools & Applications; May2023, Vol. 82 Issue 13, p19877-19900, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fan, Shenghua, Bielenberg, Douglas G., Zhebentyayeva, Tetyana N., Reighard, Gregory L., Okie, William R., Holland, Doron, Abbott, Albert G.
Publikováno v:
The New Phytologist, 2010 Mar 01. 185(4), 917-930.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27797496
Publikováno v:
In Journal of Magnetism and Magnetic Materials 2009 321(20):3511-3514