Zobrazeno 1 - 10
of 187
pro vyhledávání: '"Fan, Jialu"'
In this paper, we formulate inverse reinforcement learning (IRL) as an expert-learner interaction whereby the optimal performance intent of an expert or target agent is unknown to a learner agent. The learner observes the states and controls of the e
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.01997
Autor:
Wang, Pan, Gong, Zhifeng, Wang, Shuo, Dong, Hao, Fan, Jialu, Li, Ling, Childs, Peter, Guo, Yike
A small change of design semantics may affect a user's satisfaction with a product. To modify a design semantic of a given product from personalised brain activity via adversarial learning, in this work, we propose a deep generative transformation mo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2103.15602
Autor:
Wang, Pan, Zhou, Rui, Wang, Shuo, Li, Ling, Bai, Wenjia, Fan, Jialu, Li, Chunlin, Childs, Peter, Guo, Yike
Addressing the question of visualising human mind could help us to find regions that are associated with observed cognition and responsible for expressing the elusive mental image, leading to a better understanding of cognitive function. The traditio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.05236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Process Safety and Environmental Protection May 2022 161:325-333
Autor:
Li, Xiaolong, Huo, Liuqing, Li, Xinyi, Zhang, Chaofan, Gu, Miaofeng, Fan, Jialu, Xu, Changbin, Gong, Jinli, Hu, Xiaoli, Zheng, Yi, Sun, Xuepeng
Publikováno v:
BMC Biology; 9/11/2024, Vol. 22 Issue 1, p1-16, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.