Zobrazeno 1 - 10
of 347
pro vyhledávání: '"Fan, J F"'
Autor:
Tam, P. H. T., Pal, P. S., Cui, Y. D., Jiang, N., Sotnikova, Y., Yang, C. W., Wang, L. Z., Tang, B. T., Li, Y. B., Mao, J., Kong, A. K. H., Zhong, Z. H., Ding, J., Mufakharov, T., Fan, J. F., Dou, L. M., Shen, R. F., Ai, Y. L.
Publikováno v:
Journal of High Energy Astrophysics 26C (2020) pp. 45-57
We report observations of a transient source \fermi\ from radio to \grs. \fermi\ was discovered by the {\it Fermi-LAT} in May 2017. Follow-up {\it Swift-XRT} observations revealed three flaring episodes through March 2018, and the peak X-ray flux is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2001.11772
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jue-Fan J. F. Wang, David D. C. Tarn
Publikováno v:
Journal of Knowledge Management. 22:1379-1407
Purpose Past studies have paid extensive attention to investigate learning issues in individual, organizational and team contexts. Learning activities in the workplace, however, often occur in the interdisciplinary dyadic context. Hence, the purpose
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.