Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Famiola, Melia"'
This study in the banking industry examines the influence of attitudinal loyalty on customer advocacy and cross buying behavior, alongside the moderating roles of Quality of Life and Corporate Social Responsibility support in the CSR fit and loyalty
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2404.11063
Creating A Sustainable Innovation with Stakeholder Engagement: A Case from Food &Agriculture Sector.
Autor:
Hafish, Muhammad1 hafish_zafran@sbm-itb.ac.id, Famiola, Melia1
Publikováno v:
Economics & Business Quarterly Reviews. Jun2024, Vol. 7 Issue 2, p227-243. 17p.
Autor:
Herfiantara, Billyandri1 billyandri_herfiantara@sbm-itb.ac.id, Famiola, Melia2 melia.famiola@sbm-itb.ac.id
Publikováno v:
International Journal of Professional Business Review (JPBReview). 2023, Vol. 8 Issue 4, p1-21. 21p.
Publikováno v:
International Journal of Rural Management; Aug2024, Vol. 20 Issue 2, p271-288, 18p
Autor:
Famiola, Melia, Wulansari, Amia
Publikováno v:
Social Responsibility Journal, 2019, Vol. 16, Issue 1, pp. 15-27.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SRJ-05-2017-0095
Autor:
Shintya Rahmi Utami, Famiola, Melia
Introduction:Non-Government Organization (NGO) is Non-Profit Organization founded to create social impact without looking for profit. NGOs are generally funded through charitable donations, however, many of those sources of funds have dried up. For s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::477e58982959075301bfd12b7c57652b
Autor:
Yolanda, Sarah Febrina, Famiola, Melia
Publikováno v:
Journal of Management : Small and Medium Enterprises (SMEs); Vol 16 No 2 (2023): JOURNAL OF MANAGEMENT Small and Medium Enterprises (SME's); 207-223
Journal of Management Small and Medium Enterprises (SMEs); Vol 16 No 2 (2023): JOURNAL OF MANAGEMENT Small and Medium Enterprises (SME's); 207-223
Journal of Management Small and Medium Enterprises (SMEs); Vol 16 No 2 (2023): JOURNAL OF MANAGEMENT Small and Medium Enterprises (SME's); 207-223
The purpose of this study is to explore SMEs’ proactive approach towards sustainability transformation, especially in the existence and the survival stage, what are the challenges and opportunities that come with each stage of a company's existence
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.