Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"Family-School Partnerships"'
Publikováno v:
Activating Youth as Change Agents : Integrating Youth Participatory Action Research in School Counseling, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197677759.003.0010
Autor:
Smith, Mallory Lynn
The purpose of this study was to investigate how elementary teacher preparation programs (TPPs) in Virginia are preparing undergraduate students to engage with families in developing family-school partnerships. Preservice teachers are completing thei
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10919/121167
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Current Issues in Education, Vol 24, Iss 1 (2023)
Findings in the literature strongly support the importance of family engagement in education. However, effective partnerships between families and schools are rare, especially in ethnically diverse communities where families may lack efficacy or face
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa94d9976d984a2393f7b5b38407de2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gül Kahveci, Ahmet Güneyli
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 13, Iss 8, p 674 (2023)
Conjoint behavioral consultation (CBC), as adjusted for 2e children with academic and behavioral difficulties, was the focus of this single-subject design study. Three young children from a preschool participated, together with their parents and teac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ebcc5f784041472d91984d8b4e07cde5
Autor:
de Cabo Seron, Laura1 Laura.decabo@doncaster.gov.uk
Publikováno v:
Educational Psychology in Practice. Dec2022, Vol. 38 Issue 4, p452-453. 2p.