Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Family school partnership"'
Autor:
Jansen-van Vuuren, Julia, Roberts, Danielle, Francis, Grace L., Davison, Colleen M., Gabison, Sharon, Aldersey, Heather M.
Publikováno v:
Disability in the Time of Pandemic
Autor:
K. Kayon Morgan
Publikováno v:
Central European Journal of Educational Research, Vol 5, Iss 2 (2023)
As income inequality rises in the United States, students from low-income backgrounds and other excluded identities are likelier to remain in the lower income percentile, especially if they do not have college degrees (Kochhar & Cilluffo, 2018). Ther
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/99e27ea617024461a6cb6a9fcf0fdddb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pedagogika / Pedagogy Studies. 147(3):81-106
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1102712
Autor:
Šaljić, Zorica, Hebib, Emina
Publikováno v:
DRUŠTVENE DEVIJACIJE / SOCIAL DEVIATIONS. V(5):318-327
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=901601
Autor:
Peshawa Mohammed, Agnes Engler
Publikováno v:
Vietnam Journal of Education, Vol 6, Iss 1 (2022)
The family is regarded as the essential institution since it is the first place where young children are acculturated, learn values, and develop a sense of belonging. Childhood plays a significant role in determining a person's life path. For most pe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83ccf34e0ac740aeb2a5e207d377fb0b
Publikováno v:
International Journal of Social and Educational Innovation, Vol 9, Iss 17 (2022)
In these trying times for the Romanian education system, due to the challenges brought by the COVID-19 pandemic, we intend to return to a topic of permanent relevance, namely the school transition of students from one school cycle to another. Through
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36ec2fa7e22b4099bbd86e954e12a637
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Boyles, Emily Tolley
Authentic and effective family engagement requires a high commitment from the school principal. This study is a representation of the researcher's effort to better understand how principals can form strong school-family relationships in order to impr
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/97127