Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Fales, Christina L."'
Autor:
Barber, Anita D., Sarpal, Deepak K., John, Majnu, Fales, Christina L., Mostofsky, Stewart H., Malhotra, Anil K., Karlsgodt, Katherine H., Lencz, Todd
Publikováno v:
In Biological Psychiatry 1 June 2019 85(11):966-976
Publikováno v:
In Psychiatry Research March 2019 273:647-652
Publikováno v:
In Neuropsychologia 2006 44(7):1041-1049
Autor:
Barber, Anita D, Sarpal, Deepak K, John, Majnu, Fales, Christina L, Mostofsky, Stewart H, Malhotra, Anil K, Karlsgodt, Katherine H, Lencz, Todd, Pediatric Imaging, Neurocognition, and Genetics (PING) Study Consortium
Publikováno v:
Biological psychiatry, vol 85, iss 11
BackgroundAltered striatal development contributes to core deficits in motor and inhibitory control, impulsivity, and inattention associated with attention-deficit/hyperactivity disorder and may likewise play a role in deficient reward processing and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::4561cece047d1eee3c757f1df8105936
https://escholarship.org/uc/item/5220z7sv
https://escholarship.org/uc/item/5220z7sv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blair Thies, Melanie, DeRosse, Pamela, Sarpal, Deepak K., Argyelan, Miklos, Fales, Christina L., Gallego, Juan A., Robinson, Delbert G., Lencz, Todd, Homan, Philipp, Malhotra, Anil K.
Publikováno v:
Schizophrenia Bulletin Open; Jan2020, Vol. 2 Issue 1, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.