Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Falconnier, Lydia"'
Autor:
Stene, Katherine L., Dow-Fleisner, Sarah J., Ermacora, Dylan, Agathen, Jean, Falconnier, Lydia, Stager, Megan, Wells, Susan J.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review September 2020 116
Autor:
Falconnier, Lydia Ann.
Thesis (Ph. D.)--University of Chicago, School of Social Service Administration, December 2003.
Includes bibliographical references. Also available on the Internet.
Includes bibliographical references. Also available on the Internet.
Autor:
McCurdy, Karen, Daro, Deborah, Anisfeld, Elizabeth, Katzev, Aphra, Keim, Ann, LeCroy, Craig, McAfee, Courtney, Nelson, Carnot, Falconnier, Lydia, McGuigan, William M., Park, Jennifer K., Sandy, James, Winje, Carolyn
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review 2006 28(10):1195-1212
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect 2003 27(10):1101-1125
Autor:
Elkin, Irene1 (AUTHOR) ielkin@uchicago.edu, Falconnier, Lydia2 (AUTHOR), Smith, Yvonne1 (AUTHOR), Canada, Kelli E.3 (AUTHOR), Henderson, Edward4 (AUTHOR), Brown, Eric R.5 (AUTHOR), McKay, Benjamin M.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychotherapy Research. Jan2014, Vol. 24 Issue 1, p52-66. 15p.
Autor:
Elkin, Irene1 (AUTHOR) ielkin@uchicago.edu, Falconnier, Lydia2 (AUTHOR), Martinovich, Zoran3 (AUTHOR), Mahoney, Colleen1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychotherapy Research. Mar2006, Vol. 16 Issue 2, p144-160. 17p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.