Zobrazeno 1 - 10
of 180
pro vyhledávání: '"Falck, Andreas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Adult humans expect physical objects to behave under the principle of continuity: objects cannot disappear into thin air or teleport from one location to another. This prior might make it hard to learn statistical regularities of an object violating
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::172865625480fc94fb341afb3cb9e128
This is a pre-registration for the third study within the broader project. This experiment aims to determine whether the prime-related effects observed in Experiment 1 are confounded by task structure. This experiment utilizes randomly-generated mask
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a2daae1c65a84398127fdce3cc5b0fd1
This is a pre-registration for the second study within the broader project. This experiment aims to determine whether the prime-related effects observed in Experiment 1 generalize to single bodies. This experiment utilizes images with single bodies/c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cb0d1e1e482cc182d0ce22f35a8e06c2
Adult humans expect physical objects to behave under the principle of continuity: objects cannot disappear into thin air or teleport from one location to another. This prior might make it hard to learn statistical regularities of an object violating
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1765999b4963fc08e7ec9ee2fd7a1ff3
This is a pre-registration for the first study within the broader project.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ab627b480c9bb807d043e2833b1c879a
In the project, we examine the effect of contextual variability on word learning by addressing five gaps in the literature: -Cross-situational learning is limited to word-referent pairing and studies on textual variability do not entail deep semantic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::893094628924f5529b8fd8337720f3d7
Adult humans expect physical objects to behave under the principle of continuity: objects cannot disappear into thin air or teleport from one location to another. This prior might make it hard to learn statistical regularities of an object violating
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::26e504e2e5ec96efb23c56ab95ab9075