Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Falcaro M"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Falcaro, M.1, Pickles, A.1 andrew.pickles@manchester.ac.uk, Newbury, D. F.2, Addis, L.2, Banfield, E.2, Fisher, S. E.2, Monaco, A. P.2, Simkin, Z.1, Conti-Ramsden, G.1
Publikováno v:
Genes, Brain & Behavior. Jun2008, Vol. 7 Issue 4, p393-402. 10p. 2 Charts, 5 Graphs.
Autor:
Conti-Ramsden, G.1 gina.conti-ramsden@manchester.ac.uk, Falcaro, M.1, Simkin, Z.1, Pickles, A.1
Publikováno v:
Genes, Brain & Behavior. Apr2007, Vol. 6 Issue 3, p216-228. 13p. 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Falcaro, M., Pickles, A., Newbury, D., Addis, L., Banfield, E., Fisher, S., Monaco, A., Simkin, Z., Conti-Ramsden, G., Consortium
Publikováno v:
Genes, Brain and Behavior
Deficits in phonological short-term memory and aspects of verb grammar morphology have been proposed as phenotypic markers of specific language impairment (SLI) with the suggestion that these traits are likely to be under different genetic influences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1c36d6fda09c082624891e3f77319810
https://doi.org/10.1111/j.1601-183x.2007.00364.x
https://doi.org/10.1111/j.1601-183x.2007.00364.x
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.