Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Falbo, Ana R."'
Autor:
de Melo, Brena C. P., Falbo, Ana R., Souza, Edvaldo S., Muijtjens, Arno M. M., Van Merriënboer, Jeroen J. G., Van der Vleuten, Cees P. M.
Additional file 1. This additional file contains the following sequence of instructions received by each rater: 1- Explanatory email, 2- Information Table Subset*1, 3- Rating Instrument Subset*1*2, 4- Additional Information Table Subset* *1 – the t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d1e01a9fb9753f4ca4e156017b505135
Autor:
de Melo, Brena C. P., Falbo, Ana R., Souza, Edvaldo S., Muijtjens, Arno M. M., Van Merriënboer, Jeroen J. G., Van der Vleuten, Cees P. M.
Publikováno v:
Advances in Simulation; 9/24/2022, Vol. 7 Issue 1, p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Melo, Brena C.P., Falbo, Ana R., Muijtjens, Arno M.M., Vleuten, Cees P.M., Merriënboer, Jeroen J.G.
Publikováno v:
International Journal of Gynecology & Obstetrics; Apr2017, Vol. 137 Issue 1, p99-105, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brena Carvalho Pinto de Melo
Healthcare simulation training has spread worldwide leading to a search for its optimal effectiveness. Instructional Design (ID) guidelines derive from sound learning theories and can be used to improve simulation training design. This thesis aimed t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::daa6d114e766250acd1146d9178a7ecd
https://doi.org/10.26481/dis.20181212bm
https://doi.org/10.26481/dis.20181212bm