Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"Faith, M.S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dean, K., Ward, D.S., Tripicchio, G.L., Ammerman, A.S., Davis, A., Dumenci, L., Faith, M.S., Burger, K.S., Truesdale, K.P.
Background: Clinical-community collaboration is a promising strategy for pediatric obesity treatment, but current research is limited. This study examined the effect of a family-based treatment program embedded in a primary care clinic on retention a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::fb609c73437108e72f9133d434ce8801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thompson, A.L., Bentley, M.E., Bulik, C.M., Heinig, M.J., Perrin, E.M., Wasser, H.M., Suchindran, C.M., Goldman, B.D., Faith, M.S., Hodges, E.A.
Objective Our goal is to test the efficacy of a family-based, multi-component intervention focused on infants of African-American (AA) mothers and families, a minority population at elevated risk for pediatric obesity, versus a child safety attention
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::7a6e84f94188bdb93057c962a8255e3e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.