Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Fahmy AR"'
Publikováno v:
Aksiologiya: Jurnal Pengabdian Kepada Masyarakat, Vol 6, Iss 2, Pp 292-297 (2022)
Anak usia dini merupakan anak yang berusia 0-6 tahun. Pada masa tersebut merupakan masa keemasan atau yang disebut golden age, dimana pada masa tersebut terjadi pertumbuhan yang sangat pesat. Pemantauan perkembangan anak pada rentang usia tersebut sa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/843abfd161b9443abb9d05e81a830a42
Publikováno v:
Al-Ishlah: Jurnal Pendidikan, Vol 14, Iss 1, Pp 127-135 (2022)
Retention is the key to the success of a learning program. Several studies have shown that retention can be influenced by metacognitive skills, critical thinking, cognitive learning outcomes, and applied learning models. Meanwhile, testing the relati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7217f9ef0b194c2f887fe04ad7b0f7f0
Autor:
Kurratul Aini, Fahmy Armanda
Publikováno v:
Jurnal BIOEDUIN, Vol 10, Iss 2, Pp 10-15 (2021)
The aim this study was to determine the relationship between the learning environment and critical thinking skills of Biology Education students in general biology courses. The sample of research was 110 Biology Education students who contracted Gene
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d1bae9f908c4d60a8eba51ac44047ed
Publikováno v:
The Thoracic and Cardiovascular Surgeon. 17:351-355
Autor:
Abdullah Abdullah, Fahmy Armanda
Publikováno v:
International Journal of Tropical Veterinary and Biomedical Research, Vol 1, Iss 1, Pp 65-67 (2016)
This study was done to investigate feedback of visitors on the raise of animals as conservation effort in Taman Rusa Park located at Lamtanjong Village of Aceh Besar, Indonesia. This qualitative research was performed from December 2013 up to March 2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0b37bfa899b432c91bf75e8e2e05a84
Autor:
Boyland, E, Fahmy, AR
Publikováno v:
Biochemical Journal; April 1964, Vol. 91 Issue: 1 p73-76, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.