Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Fagbodun, Sheritta"'
Autor:
Lamb, Todd, Driessen, Emily P., Beatty, Abby E., Youngblood, Rachel, Esco, Abby, Cotner, Sehoya, Creech, Catherine, Drake, Abby Grace, Fagbodun, Sheritta, Hobbs, Kristen S., Lane, A. Kelly, Larson, Erin, McCoy, Sophie J., Thompson, Seth, Ballen, Cissy J.
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching; Mar/Apr2024, Vol. 53 Issue 2, p95-110, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pokorny, Annika, Ballen, Cissy J., Drake, Abby Grace, Driessen, Emily P., Fagbodun, Sheritta, Gibbens, Brian, Henning, Jeremiah A., McCoy, Sophie J., Thompson, Seth K., Willis, Charles G., Lane, A. Kelly
Publikováno v:
International Journal for Educational Integrity; 11/15/2023, Vol. 19 Issue 1, p1-22, 22p
EDU-STEM is Equity and Diversity in Undergraduate Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM), a network funded by the National Science Foundation to support the research-coordination efforts of those interested in equitable teaching prac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b873a3b69be9e1357072b1fc4c33daa9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ewell, Sharday N., Cotner, Sehoya Harris, Drake, Abby Grace, Fagbodun, Sheritta, Google, Angela, Robinson, Lecia, Soneral, Paula, Ballen, Cissy J.
Publikováno v:
e00260-21
Journal of Microbiology & Biology Education (JMBE)
Journal of Microbiology & Biology Education (JMBE)
To achieve meaningful learning experiences in online classrooms, students must become self-regulated learners through the development of effective study habits. Currently, there is no set of recommendations to promote study habits in online biology l
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.