Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Fagan, Marcus"'
Autor:
Fagan, Marcus A.
Previous research has individually assessed parallel analysis and minimum average partial for factor retention in exploratory factor analysis using ordinal variables. The current study is a comprehensive simulation study including the manipulation of
Externí odkaz:
https://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc1707377/
Autor:
Tennant, Ingrid A., Hull, Darrell M., Fagan, Marcus A., Casaletto, Kaitlin B., Heaton, Robert K., James Bateman, Caryl, Erickson, Kirk I., Forrester, Terrence, Boyne, Michael
Publikováno v:
Applied Neuropsychology: Adult; Nov/Dec2024, Vol. 31 Issue 6, p1343-1351, 9p
Autor:
Hull, Darrell M., Powell, Marvin G., Fagan, Marcus A., Hobbs, Cynthia M., Williams, Lincoln O.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology March-April 2020 67
Publikováno v:
In Personality and Individual Differences 15 April 2019 141:18-24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hull, Darrell M., Saxon, Terrill F., Fagan, Marcus A., Williams, Lincoln O., Verdisco, Aimee E.
Publikováno v:
In Journal of Adolescence August 2018 67:85-97
Autor:
Bedford, Lee A.1 Leeabedford@yahoo.com, Fagan, Marcus A.2 mfagan2@twu.edu, Lemons, Franklin B.3 Franklin.Lemons@unt.edu, Hull, Darrell M.3 Darrell.hull@unt.edu, Rieble-Aubourg, Sabine4 sabinea@iadb.org
Publikováno v:
Caribbean Journal of Psychology. 2020, Vol. 12 Issue 2, p68-81. 14p.
Autor:
DeJong, Trey L.1 trey.dejong@unt.edu, Fagan, Marcus A.2 mfagan2@twu.edu, Wooten, Alexandria K.1 alexandriawooten@my.unt.edu, Lemons, Franklin B.1 Franklin.Lemons@unt.edu, Hull, Darrell M.1 darrell.hull@unt.edu, Rieble-Aubourg, Sabine3 sabinea@iadb.org
Publikováno v:
Caribbean Journal of Psychology. 2020, Vol. 12 Issue 2, p48-67. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.