Zobrazeno 1 - 10
of 109
pro vyhledávání: '"Faez, Farahnaz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zhang, Bei, Faez, Farahnaz
Publikováno v:
Journal of Second Language Pronunciation; 2024, Vol. 10 Issue 2, p154-178, 25p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rajpar, Sabeeka, Faez, Farahnaz
Publikováno v:
Undergraduate Student Research Internships Conference
This study is designed to understand teacher learning and efficacy for teaching in Ontario’s linguistically, culturally and racially diverse classrooms. The knowledge gained from this study can be used to promote quality culturally and linguistical
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::0fcc067e8fc146c56f3cc6d025812ea6
https://ir.lib.uwo.ca/context/usri/article/1308/viewcontent/Sabeeka_Rajpar_.pdf
https://ir.lib.uwo.ca/context/usri/article/1308/viewcontent/Sabeeka_Rajpar_.pdf
Autor:
Valeo, Antonella, Faez, Farahnaz
Publikováno v:
TESL Canada Journal / Revue TESL du Canada; 2023, Vol. 40 Issue 2, pv-viii, 4p
Autor:
FAEZ, FARAHNAZ, VALEO, ANTONELLA
Publikováno v:
TESOL Quarterly, 2012 Sep 01. 46(3), 450-471.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1002/tesq.37
Autor:
Faez, Farahnaz
Publikováno v:
Canadian Journal of Education / Revue canadienne de l'éducation, 2012 Jul 01. 35(3), 64-84.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/canajeducrevucan.35.3.64
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
HIBBERT, KATHRYN M., STOOKE, ROSAMUND, POLLOCK, KATINA, NAMUKASA, IMMACULATE, FAEZ, FARAHNAZ, O'SULLIVAN, JULIA
Publikováno v:
The Journal of Educational Thought (JET) / Revue de la Pensée Éducative, 2010 Apr 01. 44(1), 69-83.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23767058