Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"Fadrhonc, Jan"'
Publikováno v:
Digital; Sep2024, Vol. 4 Issue 3, p804-820, 17p
Autor:
Krotký, Jan, FADRHONC, JAN
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. X(2):128-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=801085
The aim of this article is to describe the theoretical part of the assigned issue from available sources and research activities and at the same time its continuity with the practical side usable at elementary school within the framework of work skil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::663a37f543a075aef14f456305425411
http://hdl.handle.net/11025/51736
http://hdl.handle.net/11025/51736
Publikováno v:
Heritage (2571-9408); Apr2023, Vol. 6 Issue 4, p3777-3788, 12p
Autor:
Fadrhonc, Jan, Honzíková, Jarmila
Vzhledem k velké společenské poptávce po kvalifikovaných technicky zaměřených pracovnících je nutné rozvíjet zájem o technické obory. Článek představuje výzkum zaměřený na zmapování aktuální situace (ne)zájmu žáků základ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::7abe6a27da378add90be822738adaa82
http://hdl.handle.net/11025/47198
http://hdl.handle.net/11025/47198
Autor:
Fadrhonc, Jan, Král, Jan
Článek popisuje úpravy Urbanova figurálního testu tvořivého myšlení (TSD – Z) pro potřeby hodnocení žáků prvního a druhého stupně v oblasti prostorové představivosti a kreativity, a to na základě hodnocení jimi vytvořených 3
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2015e554e252fe07f87b2edf9c4a6343
http://hdl.handle.net/11025/46512
http://hdl.handle.net/11025/46512
Autor:
Honzíková, Jarmila, Fadrhonc, Jan
Předložený článek se zabývá úrovní a charakterem popularizace technických oborů a jejím vlivem na žáky základních škol při volbě povolání. Výzkumným šetřením byl zanalyzován současný stav popularizace technického vzděl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::ce2f8d519f88930aacc9e08a77aa3acf
http://hdl.handle.net/11025/34991
http://hdl.handle.net/11025/34991
Autor:
Fadrhonc, Jan
Článek představuje e-kurz 3D modelování vytvořený v prostředí Moodle. Jako prostředek pro výuku byl zvolen program SketchUp Make, který je k dispozici zdarma. E-kurz je koncipován zejména pro učitele. Měl by je motivovat k učení té
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::fe401533ed0419d0e29ced1242992a5e
http://hdl.handle.net/11025/26141
http://hdl.handle.net/11025/26141
Autor:
Fadrhonc, Jan, Král, Jan
Cílem této práce je poskytnout vyučujícím komplexní didaktický materiál pro zavedení 3D modelování do výuky, ať už v oblasti informatiky, nebo v oblasti technické výchovy. Práce obsahuje informace o zařazení výuky 3D modelování
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::6169671c6e9b567c0602ef89e16486c4
http://hdl.handle.net/11025/21429
http://hdl.handle.net/11025/21429
Autor:
Fadrhonc, Jan
Diplomová práce se zabývá analýzou českých a slovenských státních dokumentů pro základní vzdělávání ve vztahu k výuce tabulkových kalkulátorů. Výsledkem analýzy bylo zjištění, že dokumenty nejsou dostatečně konkrétní. P
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______8936::f38fbfd76d14bb7bb807dc9765865993
http://hdl.handle.net/11025/16569
http://hdl.handle.net/11025/16569