Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Fadeeva, V."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Logvinenko, V. A.1,2 (AUTHOR) val@niic.nsc.ru, Fadeeva, V. P.2,3 (AUTHOR), Selivanov, B. A.3 (AUTHOR), Tikhova, V. D.3 (AUTHOR), Nefedov, A. A.3 (AUTHOR), Tikhonov, A. Ya.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Thermal Analysis & Calorimetry. Apr2020, Vol. 140 Issue 2, p685-693. 9p.
Autor:
Fadeeva V. V., Rogozhina D. S.
ОЦЕНКА ЭФФЕКТИВНОСТИ ИСПОЛЬЗОВАНИЯОБОРОТНЫХ АКТИВОВ ПРЕДПРИЯТИЯ(НА МАТЕРИАЛАХ МП Г.О.САРАНСК«СПЕЦАВТОХОЗЯЙСТВО САРАНСКОЕ») / В. В. Фад
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e276abec953796761ed22eb305f44216
Autor:
Fadeeva V. V., Levshchanova V. V.
БУХГАЛТЕРСКАЯ ОТЧЕТНОСТЬ - ОСНОВА АНАЛИЗАФИНАНСОВОГО СОСТОЯНИЯ ПРЕДПРИЯТИЯ / В. В. Фадеева, В. В. Левщанова //Сборник научных работ серии
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3e20a9e8b8acac28f1c34e6cca739e01
Autor:
Kariyev A. D, Zhubangalieva G. G., Grigorev A. N, Fadeeva V. V., Sardarova Z., Akhmetov T., Yegenissova A. K., Kodoeva A. C.
Publikováno v:
Journal For Educators, Teachers And Trainers. 11
In this article, we highlight and consider one of the directions for improving the system of training specialists in higher education - the formation of student subjectivity in the educational process of the university. It should be emphasized that t
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 28, p 01035 (2016)
This article defines the principles of the philosophical approach to the problems of engineering education. Ontological, epistemological and axiological components of the proposed approach are distinguished. Assessment criteria of engineering educati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0f374000d25c403192c1cfc9a3e34818
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 28, p 01034 (2016)
The authors suggest the concept of philosophy of education, which implies that education is focused on building the concept of a creative professional. The paper actualizes problems of methodology of scientific knowledge, ontological and gnoseologica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8e484c62a7f451e9cdc7e453a9da39f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Structural Chemistry. Sep2014, Vol. 55 Issue 5, p972-979. 8p.