Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Fadaei B"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
مجله دانشکده پزشکی اصفهان, Vol 29, Iss 145, Pp 855-860 (2011)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
Background: Teenage pregnancy is known as a high risk pregnancy. However, some study show that good prenatal care can decrease the rate of complications. This study was done to evaluate the frequency of preterm labor, still birth, premature rupture o
Autor:
Pourkazemi, M., Bahmani, M., Pazhand, Z., Poorali, H.R., Alipoor, A.R., Dazhandian, S., Poordehghani, M., Yarmohmmadi, M., Noroozfashkhami, M.R., Tavakili, M., Ramazanpoor, Z., Jalilpoor, J., Alizadeh, M., Shenavarmasoleh, A.R., Seyedhassani, M.H., Arshad, A., Azadbakhsh, E., Nezami, A., Poorsafar, M., Mehdinezhad, K., Fadaei, B., Kazemi, R., Choobian, F., Chakmehdoz, F., Khoshghalb, B., Yosefi, A., Asadolahi, M., Jorsara, Y., Alimohammadi, S., Shabaninodeh, E., Yosefpoor, H., Shabani, E., Rajabi, F., Hojaei, M.S., Safari, M.R., Sedaghat, M., Mohammdi, Sh., Nazari, M., Amindeldar, B., Kamranjoo, Gh., Aziz zadehpoormehr, L., Masoomzadeh, M., Hassanzadeh, M.
Without َََAbstract. Iranian Fisheries Science Research Institute Published
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______229::fe773fe47e18e1913c96e803ff1703f6
https://hdl.handle.net/1834/14038
https://hdl.handle.net/1834/14038
Autor:
Alizadeh, Mahdi, Mohseni, M., PourAli, H.R., Mohammadi Pareshkohi, H., Shenavar, A.R., Jalilpour, J., Masoamzadeh, M., Bazarimoghaddam, S., Fadaei, B., Bahrouz Khoshghalb, M.R., Tarakoli, M., Joshideh, H.
The present study that was conducted in collaboration with the departments of fish breeding and rearing, pathology and stock assessment of the International Sturgeon Research Institute at the Shahid Beheshti hatchery commenced on 26 February 2002 and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______229::4b54851663a8395ce66a6fcb5a80e983
https://hdl.handle.net/1834/14444
https://hdl.handle.net/1834/14444
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fadaei, B., Pouyan Asadi, Alivaisi, E., Khajeniazi, S., Hadi, P., Parshang, S., Khorshidtalab, M., Bakhtiyari, S.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::188dde268acd9a63655fe2272a621149
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85019427382&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-85019427382&partnerID=MN8TOARS
Autor:
Mahmood Hashemian, Fadaei, B.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 1, Iss 2, Pp 135-151 (2013)
Iranian Journal of Language Teaching Research, Vol 1, Iss 2, Pp 135-151 (2013)
The purpose of this study was to investigate the impact of portfolio assessment as a process-oriented mechanism on the autonomy of Iranian advanced EFL learners. A particular concern was to examine the potential effect of gender on portfolio assessme
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4cb6ff0cadd79181a8eb84f0a1466934
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84958770667&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84958770667&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.