Zobrazeno 1 - 10
of 549
pro vyhledávání: '"Faculty track"'
New Faculty for a New University: Toward a Full-Time Teaching-Intensive Faculty Track in Composition
Autor:
Murphy, Michael
Publikováno v:
College Composition and Communication, 2000 Sep 01. 52(1), 14-42.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/358542
Autor:
Mabel Perez-Oquendo, Gabriele Romano, David P. Farris, Varsha Gandhi, Ignacio I. Wistuba, Robert E. Tillman, Ryan Udan, Paolo Mangahas, Rama Soundararajan
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract The United States government makes a substantial investment in biomedical training programs each year. However, for most trainees, these opportunities do not translate into career progression in academic research pathways. Only about one-fif
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cff586dbc0344188e10aa42c9cb42e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Academic Medicine. 78:690-701
PURPOSE Academic departments of medicine must compete effectively for extramural research support and access to patients while preserving their teaching mission. There is not much literature describing plausible mechanisms for ensuring success. The a
Autor:
Renner, Barbara Rochen, Manzo, Robert
Objectives: • Create a resource guide for PhD students about alternative academic (altac) careers in time for campus events. • Raise awareness of altac issues and the Altac Project at UNC-Chapel Hill.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::db803fe7bb2eed2423436dd67be56db9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 20, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Abstract Background Increasing the number of primary care physicians is critical to overcoming the shortage of healthcare providers. Primary care physicians are increasingly called upon to address not only medical concerns but also behavioral health
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b17c9b3005044a9c8b20facfdf45831c
Publikováno v:
Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges. 76