Zobrazeno 1 - 10
of 142
pro vyhledávání: '"Faculty Professional Development"'
Autor:
Elena Chudaeva, Latifa Soliman
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 50, Iss 1 (2024)
General education science courses at a Canadian postsecondary institution implemented Beyond Labz virtual science labs. Faculty members teaching vocational science-related courses tested this resource. This qualitative study explores faculty member a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2ec7dc375e0344c788009b7dee126428
Autor:
Wang Yashu
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The fuzzy comprehensive evaluation algorithm is employed in this paper to evaluate teachers’ professional competence and improve the traditional evaluation system to construct a comprehensive evaluation system. According to the Zagan theory, twenty
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ae054c18320438dba83f6130af7cce9
Autor:
Thea van de Mortel, Creina Mitchell, Mary-Ann Shuker, Judith Needham, Victoria Kain, Georgina Sanger, Beth Pierce
Publikováno v:
Frontiers in Medicine, Vol 10 (2023)
A global shortage of registered nurses provides a further impetus to retain nursing students and graduate safe nurses. While various frameworks support curriculum design and describe the need for ongoing curriculum evaluation and monitoring, there is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2993410bfb7243f7aa72b5913e3611fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Gender and Entrepreneurship, 2021, Vol. 14, Issue 1, pp. 117-141.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJGE-10-2020-0166
Publikováno v:
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, Vol 17, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract Research on online faculty professional development (OFPD) in higher education has increased in recent years. As there is, nevertheless, a scarcity of quantitative investigations on research publications in this area, a bibliometric analysis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/72d96631ef68448597312aa9cb0371e3
Autor:
Muhammad Shujahata, Minhong Wang
Publikováno v:
Multidisciplinary Business Review, Vol 15, Iss 2 (2022)
Following the success of online communities of practices (Online CoPs) in the business sector for the professional development of employees, the idea of fostering the online cultivation of CoPs in educational institutions for the professional develop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b1ec2869f904d85b17a535be5291bc2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alexandra C. Lau, Makenna Martin, Adriana Corrales, Chandra Turpen, Fred Goldberg, Edward Price
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 8, Iss 1, Pp 1-24 (2021)
Abstract Background While many research-based instructional strategies in STEM have been developed, faculty need support in implementing and sustaining use of these strategies. A number of STEM faculty professional development programs aim to provide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37f97426b66e4b99aee16bd6b2b47282