Zobrazeno 1 - 10
of 773
pro vyhledávání: '"Factual knowledge"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background The use of serious games in medical education provides a bridge between rapidly developing technology and traditional health-care teaching. Building on a promising web-based serious game for reviewing and acquiring factual knowled
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/48c2fa981fe04f549db9dba21bff45e6
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Objectives A serious game application was developed to train factual knowledge and for self-assessment. The aim of the present study was to compare the effects of a game application (intervention group) or paper scripts (control group) on kn
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8b0eaa9b47fe437498f9a63da98b71be
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Accounting & Information Management, 2021, Vol. 29, Issue 4, pp. 651-668.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJAIM-07-2021-0136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stegnii O. G.
Publikováno v:
Український соціум, Vol 2, Iss 77, Pp 124-139 (2021)
Paper dwells upon the methodological problems of empirical identification of respondents’ competence in mass surveys as a factor of reliability of empirical sociological knowledge in public space. In modern conditions of public life digitalisation,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8a2d9a947974076a1dbcd8908043804
Autor:
Levack, Brian P., author
Publikováno v:
Distrust of Institutions in Early Modern Britain and America, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780192847409.003.0007
Autor:
Klinowski, Mateusz
Publikováno v:
Archiwum Filozofii Prawa i Filozofii Społecznej / Journal of the Polish Section of IVR. 24(3):7-23
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=919789