Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Fachantidis, Nikolaos"'
Comprehensive sex education (SE) is crucial in promoting sexual health and responsible behavior among students, particularly in elementary schools. Despite its significance, teaching SE can be challenging due to students' attitudes, shyness, and emot
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.13030
In the past two decades, there has been a continuous rise in the deployment of robots fulfilling social roles that expands across various industries such as guides, service providers, and educators. To establish robots as integral allies in daily lif
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.11834
Publikováno v:
In Computers & Education November 2021 173
Publikováno v:
Journal of Science Education & Technology; Jun2024, Vol. 33 Issue 3, p349-364, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dimitriou, Antonis G., Papadopoulou, Stella, Dermenoudi, Maria, Moneda, Angeliki, Drakaki, Vasiliki, Malama, Andreana, Filotheou, Alexandros, Chatzistefanou, Aristidis Raptopoulos, Tzitzis, Anastasios, Megalou, Spyros, Siachalou, Stavroula, Aggelos Bletsas, Traianos Yioultsis, Velentza, Anna Maria, Pliasa, Sofia, Fachantidis, Nikolaos, Tsagkaraki, Evangelia, Karolidis, Dimitrios, Tsoungaris, Charalampos, Balafa, Panagiota, Koukouvou, Angeliki
This paper summarizes the adoption of new technologies in the Archaeological Museum of Thessaloniki, Greece. RFID technology has been adopted. RFID tags have been attached to the artifacts. This allows for several interactions, including tracking and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::17f5c3862bbc00d72b3aaadab186eade
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.