Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Facebook advertisements"'
Autor:
Oleksandr Ryndyk
Publikováno v:
Central and Eastern European Migration Review, Vol 10, Iss 2, Pp 131-149 (2021)
A handful of studies have used Facebook’s advertisement platform – Facebook Ads Manager – to recruit migrants to online surveys. The main challenge facing migration scholars in designing effective advertisements has been to identify and accurat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64586da26799440c8dc541ad5577c34b
Autor:
Ryndyk, Oleksandr
Publikováno v:
Central and Eastern European Migration Review. 10(2):131-149
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1014638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Healthcare; Volume 10; Issue 7; Pages: 1195
Background: Undiagnosed human immunodeficiency virus (HIV) infection remains a public health challenge. We explore Facebook (FB) advertisement (Ads) cost per new HIV diagnosis using non-targeted Ads, a routine testing model against targeted Ads, and
Publikováno v:
Proceedings of the 14th International Joint Conference on Biomedical Engineering Systems and Technologies
HEALTHINF
HEALTHINF
Utilizing social media platforms to recruit participants for digital health interventions is becoming increasingly popular due to its ability to directly track advertising spend, number of app downloads and other metrics transparently The following p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d1ed2b75a570ca9958bf87130a202333
https://hdl.handle.net/20.500.11850/458567
https://hdl.handle.net/20.500.11850/458567
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dijana Jerković, Tvrtko Horvat, Robin Udrisard, Van Laar Margriet, Matias Joao, Martina Lotar Rihtarić
BACKGROUND: General population surveys present a useful tool for getting information on drug use prevalence, but they often fail to reach a sufficient number of users, which is required to get detailed information on use patterns or other characteris
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::40b97ee7fde49c8af6a59996669f9eae
https://doi.org/10.35198/01-2019-002-0002
https://doi.org/10.35198/01-2019-002-0002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.