Zobrazeno 1 - 10
of 3 668
pro vyhledávání: '"Facebook advertisements"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garbes, Jiro Miguel M.1 jiromiguel.garbes.comm@ust.edu.ph, Harnecillo, Don Carlo R.1 doncarlo.harnecillo.comm@ust.edu.ph, Yu, Celine Almira S.1 celinealmira.yu.comm@ust.edu.ph, Pantoja, Earl E.1 eepantoja@ust.edu.ph
Publikováno v:
Journal of Business & Management Studies (2709-0876). Jan-Mar2022, Vol. 4 Issue 1, p1-7. 7p.
Autor:
Haenschen, Katherine1 (AUTHOR) katherine.haenschen@gmail.com
Publikováno v:
Political Behavior. Dec2023, Vol. 45 Issue 4, p1661-1681. 21p.
The growing use of social media has led to drastic changes in our decision-making. Especially, Facebook offers marketing API which promotes business to target potential groups who are likely to consume their items. However, this service can be abused
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.00142
Autor:
Oleksandr Ryndyk
Publikováno v:
Central and Eastern European Migration Review, Vol 10, Iss 2, Pp 131-149 (2021)
A handful of studies have used Facebook’s advertisement platform – Facebook Ads Manager – to recruit migrants to online surveys. The main challenge facing migration scholars in designing effective advertisements has been to identify and accurat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64586da26799440c8dc541ad5577c34b
Autor:
Bang Nguyen-Viet1 bangnv@ueh.edu.vn, Yen Thi Hoang Nguyen2 nguyenthihoangyen02011998.yn@gmail.com, Tin Hoang Le2 lehoangtin0208@gmail.com, Son Bao Do2 dobaoson1994@gmail.com
Publikováno v:
Asian Journal of Business & Accounting. 2022, Vol. 15 Issue 1, p243-279. 37p.
Autor:
Ryndyk, Oleksandr
Publikováno v:
Central and Eastern European Migration Review. 10(2):131-149
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1014638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 8 (2023)
Agricultural populations are a popular target for research due to the industry's dangerous conditions, unique work environments, and youth-including workforce. However, reaching and recruiting eligible participants is challenging and expensive when c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7c978837b4c14df28ded1b549dffb387
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.