Zobrazeno 1 - 10
of 924
pro vyhledávání: '"FURUTA, Takahisa"'
Autor:
Sakaguchi, Kenta, Naito, Takafumi, Hoshikawa, Kohei, Miyadera, Yukari, Tanaka, Hironari, Nakatsugawa, Emi, Furuta, Takahisa, Sugimoto, Ken, Kawakami, Junichi
Publikováno v:
In Drug Metabolism and Pharmacokinetics June 2024
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Furuta, Takahisa1 (AUTHOR) tafuruta@fd6.so-net.ne.jp, Yamade, Mihoko2 (AUTHOR), Higuchi, Tomohiro2 (AUTHOR), Takahashi, Satoru2 (AUTHOR), Ishida, Natsuki2 (AUTHOR), Tani, Shinya2 (AUTHOR), Tamura, Satoshi2 (AUTHOR), Iwaizumi, Moriya3 (AUTHOR), Hamaya, Yasushi2 (AUTHOR), Osawa, Satoshi4 (AUTHOR), Sugimoto, Ken2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Medicine. May2023, Vol. 12 Issue 9, p3110. 12p.
Autor:
Erstad, Ola Andres, Cernochova, Miroslava, Knezek, Gerald, Furuta, Takahisa, Takami, Kyosuke, Liang, Changhao
Publikováno v:
Erstad, Ola Andres Cernochova, Miroslava Knezek, Gerald Furuta, Takahisa Takami, Kyosuke Liang, Changhao . Social and Emotional Modes of Learning Within Digital Ecosystems: Emerging Research Agendas.. Technology, Knowledge and Learning. 2024, 29(3)
Technology, Knowledge and Learning
Technology, Knowledge and Learning
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/114089
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FURUTA, Takahisa, OKUGI, Yoshiaki
Publikováno v:
群馬大学教育実践研究. 40:109-114
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.