Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"FUKAWA, NOBUYUKI"'
Pattern formation in the classical and fractional Schnakenberg equations is studied to understand the nonlocal effects of anomalous diffusion. Starting with linear stability analysis, we find that if the activator and inhibitor have the same diffusio
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2106.10263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity September 2021 7(3)
Autor:
Fukawa, Nobuyuki
The dissertation investigates how supraliminal goal primes affect brand preference through explicit attitude and implicit attitude and whether the effect of supraliminal goal primes and/or mood on brand preference is mediated by cognitive load. Chapt
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-11172010-022830/
Autor:
Fukawa, Nobuyuki1 (AUTHOR), Rindfleisch, Aric2 (AUTHOR) aric@illinois.edu
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Jul2023, Vol. 40 Issue 4, p391-406. 16p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 3 Charts.
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2016 69(2):897-904
Autor:
Fukawa, Nobuyuki, Zhang, Yanzhi
Publikováno v:
In Industrial Marketing Management July 2015 48:111-120
Autor:
Fukawa, Nobuyuki, Erevelles, Sunil
Publikováno v:
Journal of Business Ethics, 2014 Dec 01. 125(3), 381-400.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24702287
Autor:
Erevelles, Sunil1, Fukawa, Nobuyuki2
Publikováno v:
Journal of Personal Selling & Sales Management. Winter2013, Vol. 33 Issue 1, p7-24. 18p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Advertising, 2008 Dec 01. 37(4), 144-149.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20460876